Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Από την Ποιητική Συλλογή "La Maschera" Poesia e Rivoluzione


La Maschera

Sorrido, rido, faccio scherzi
La maschera

Non sono geloso, non mi arrabbio, ho pazzienza
E’ colpa della maschera

Sento gelosia? Sento rabbia?... Non lo so
E’ la maschera

Chi sono?
Cosa sento?
Ma sento qualcosa?!!
Catatonia... è la maschera

La butto via!
L’ho buttata?...

Sono io?
Chi sono io?
La Maschera
Kokologiannis  Konstantinos


(ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ)

Η μάσκα

Χαμογελώ, γελώ, κάνω αστεία
Η μάσκα

Δε ζηλεύω, δε θυμώνω, είμαι υπομονετικός
Φταίει η μάσκα

Ζηλεύω; Θυμώνω;... Δεν ξέρω..
Είναι η μάσκα

Ποιος είμαι; Τι νιώθω; Νιώθω;
Κατατονία.. είναι η μάσκα

Την πετώ! Την πέταξα;... Είμαι εγώ;... Ποιος είμαι εγώ;
Η Μάσκα.
Κοκολογιάννης Κωνσταντίνος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κατερίνα Γώγου «Μου μοιάζει ο άνθρωπος μ' έναν ήλιο, που καίγεται από μόνος του»

  Γράφει η Θέκλα Γεωργίου Επιλογή μουσικής Θέκλα Γεωργίου και Κωνσταντίνος Κοκολογιάννης «Ο μόνος τρόπος να ζήσεις και να πεθάνεις είναι να ...